zaterdag 5 mei 2012

Bouwen of kopen?

Soms is het goed even pas op de plaats te maken.

Ik wil graag een Burton bouwen. Wat heb je daarvoor nodig?
1) Geld. Check
2) Ruimte. Check
3) Kennis/middelen. Check (met wat hulp...)
4) Tijd. Veel tijd... Tsja. Niet check...

Voorlopig ga ik echt geen tijd hebben voor zo'n klus. 2 jonge kinderen, een huis waar altijd wel wat aan te doen is. Het huishouden is al nauwelijks bij te houden. Dus even pas op de plaats.

Dan komt er een andere optie om de hoek kijken: een kant en klare Burton kopen. Dat kan door hem te laten bouwen, bijvoorbeeld door BCC (Burton Car Company) of een occasion kopen. Dat laatste kan dan weer bij BCC of van een particulier. Dat laatste geniet momenteel mijn voorkeur. Bij BCC zijn ze toch net wat duurder. Zij moeten er ook aan verdienen...

Via een particulier moet je altijd maar afwachten of het een eerlijke prijs is en of de auto helemaal in orde is. Via via heb ik al wat informatie ingewonnen over waar ik op moet letten.
Ik heb er inmiddels een op het oog en heb de verkoper een mail met wat vragen gestuurd. Nu dus wachten op antwoord!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten